Op weg naar Dubai - Reisverslag uit Kovalam, India van Andre & Cees - WaarBenJij.nu Op weg naar Dubai - Reisverslag uit Kovalam, India van Andre & Cees - WaarBenJij.nu

Op weg naar Dubai

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre & Cees

22 Juni 2013 | India, Kovalam

Zaterdag 22 juni 2013

We worden zondagochtend om 01:30 opgehaald voor ons vervolg naar Dubai. De vlucht gaat om 04:35 en we moeten op tijd aanwezig zijn. De man van de organisatie heeft al ingecheckt en de stoelen besproken dus dat scheelde weer een half uurtje. Ik heb inmiddels de entreekaartjes voor de Burj Khalifa, werelds hoogste toren van 828 meter, online geboekt (€ 53,00) en we gaan dinsdag om 17:30 naar de top zodat wer er zijn met zonsondergang. Ben benieuwd.

De afgelopen dagen zijn inderdaad rustig geweest. We hebben eigenlijk niets anders gedaan dan gegeten en gedronken. Het weer was wisselvallig met vaak in de ochtend wel zon en warm maar in de middag regende het toch wel vaak. We zijn één morgen naar Kovallam Beach geweest. Volgens de folder van het hotel het een na mooiste strand van India, nou dan wil ik het mooiste wel eens zien. Je kon nauwelijks van strand spreken omdat het water tot aan de boulevard stond en die boulevard was niet breder dan een meter of drie en dan stond alles volgebouwd met hotels, restaurants en winkeltjes dus op ons heeft het weinig indruk gemaakt maar ja, je bent er eens even uit hé :-)

We hebben ook nog beide een full body massage genomen in de spa van het resort. Geweldig, daar kom je echt van bij. Eerst masseerde de masseur je hele lichaam met één voet terwijl hij zichzelf in balans hield aan een touw aan het plafond en daarna op de tafel voor de meer traditionelere massage. Veel olie en van het kruintje tot en met je tenen. De gezichtsmassage vind ik door iemand anders beter gedaan worden (diegene die dit leest weet wie ik bedoel) maar de rest was top. Toen het klaar was kreeg je een soort badjas aan en zo mocht je weer naar je kamer glibberen met de boodschap om alles minimaal één uur in te laten trekken en dan pas warm te douchen dus dat hebben we braaf gedaan.

• 23 Juni 2013 - 13:33

René:

klinkt allemaal lekker relaxed.
    Kunnen jullie de laatste dagen er weer tegenaan.
    Of wordt 't niet meer zo hectisch ?
    groetjes !

• 24 Juni 2013 - 20:46

Jolanda:

Klinkt goed lekker relaxen !! Vraagje aan jullie want ik weet het niet meer moest ik nu voor vrijdag og zaterdag bespreken het word binnen want het is klote weer hier .Nog een paar dagen genieten voor jullie .
    O ja Cees ze vroegen bij action of er iets was want ze misten je ha ha ......Ik heb ze gerust gesteld en gezegddat ze ons vvolgende week kunnen verwachten !! Veel plezier nog xx