Eindelijk internet - Reisverslag uit Bikāner, India van Andre & Cees - WaarBenJij.nu Eindelijk internet - Reisverslag uit Bikāner, India van Andre & Cees - WaarBenJij.nu

Eindelijk internet

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre & Cees

08 Juni 2009 | India, Bikāner

Hallo mensen,

Hier een berichtje uit Bikaner, India. De reis is redelijk goed verlopen en we kwamen rond middernacht aan op het vliegveld van Delhi. Daar werden we opgehaald en naar het Dalit hotel gebracht. Echt een prachtig hotel. De volgende dag alweer vertrokken voor een tour door Old en New Delhi en van daar uit met de chauffeur verder naar Mandawa. Zo een 6 uur rijden. Daar hebben we overnacht in een iets minder prachtig hotel maar op zich niet slechter. Alleen anders. Vanmorgen zijn we vanuit Mandawa (na een tour door de stad) richting Bikaner, weer zo een 4 uur rijden. Daar vanmiddag aangekomen en na het inchecken in het hotel, wat overigens geweldig is. Een oud paleis omgebouwd tot hotel. De kamer inclusief de badkamer en kleedkamer is zo groot. Niet normaal. Na een uur staat er weer een gids klaar om ons de bezienswaardigheden van Bikaner te laten zien. Al met al tot nu toe helamaal goed. een min puntje. Het is hier 46 graden en de nachttemperatuur zakt ook niet onder de 38 dus erg warm. Maar daar zullen we wel aan wennen denk ik. Ik weet niet precies hoe vaak ik een update kan geven omdat internet hier niet overal voor handen is. In ieder geval tot zo ver.

Groetjes
C & A

• 08 Juni 2009 - 20:08

Jolleke:

ha jongens leuk om te lezen dat het goed gaat maar wat een temperatuurtje daar zeg nou geniet verder van alles en tot gauw knuffel van ons allemaal

• 08 Juni 2009 - 20:30

Gudrun:

hoi jullie twee.
    ik hoop dat jullie een keigoede tijd hebben en ik volg jullie op de voet...lol
    gr gudrun

• 08 Juni 2009 - 21:21

Tommy En Deborah:

Hoi Cees en Andre
    Goed dat de reis goed verlopen is.Wel lekker warm maar dat is altijd nog beter dan hier.Hier is het niks dus stuur maar wat van het goede weer hierheen.Nog veel plezier en nog een goede reis in India.

• 09 Juni 2009 - 06:16

Ton En Hanny:

lekker druk programma en dat met die hitte.geniet ervan jongens de gr uit tilburg

• 09 Juni 2009 - 08:00

Marijke & Frits:

Hallo Guys,
    Wat een temperaturen zeg ! Hier zijn we al blij met 21 graden. Veel plezier en sterkte met de temperaturen. We zijn een beetje "jaloers" op jullie (in positive zin dan ).
    Groetjes, Marijke & Frits.

• 09 Juni 2009 - 15:01

Helma & Ton:

Hoi André en Cees,

Dus niet als een god in Frankrijk maar als 2 koningen in India. Wel jammer dat het zo warm is, dan hebben wij toch maar geluk met amper 18 graden en regen. Je kan ook niet alles hebben.

Groetjes en zie jullie snel.

• 09 Juni 2009 - 19:46

Miëtka En Marc:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Geniet er lekker van samen, dikke kus van ons...

• 10 Juni 2009 - 10:41

Mary:

Nou tot zover alles goed dus ..:)
    Jullie hadden mij ook wel als chaufeur mee kunnen nemen ;)

Heel veel plezier !!!

Groetjes Mary .

• 10 Juni 2009 - 17:39

S&A:

Hoi Cees en Andre,

Klinkt allemaal lekker warm. Hier regent het, dus dat is ook niks. Hebben jullie al apen gezien :-/ of alleen maar ratten?
    Waar blijven de fotos?

Heel veel plezier nog en geniet ervan ;-)

x de Jokers!