Nog even zon - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Andre & Cees - WaarBenJij.nu Nog even zon - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Andre & Cees - WaarBenJij.nu

Nog even zon

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre & Cees

27 Mei 2015 | Indonesië, Seminyak

Ik lig heerlijk op het luchtbed in het zwembad en doezel half weg. Het is woensdag 27 Mei en over een uur of zes gaat ons vliegtuig naar huis en zit de vakantie er weer op. Cees daarin tegen is al druk met pakken en organiseren en opruimen en hoe laat gaan we dan naar het vliegveld (is hier om de hoek) want we moeten wel op tijd zijn etc, etc etc. Iemand moet de rust bewaren dus dat ben ik dan maar. De afgelopen dagen zijn heerlijk rustig geweest en hoewel we nog een dagtrip hebben gedaan naar Lovina, de hot springs en een klooster is dat wel zo een beetje alles wat we gedaan hebben. Daarmee hebben we ook, samen met wat we vier jaar geleden al hadden gedaan, zo ongeveer heel Bali gezien en daarmee is het hoogst waarschijnlijk de laatste keer dat we hier komen. Hoewel we het fantastisch hebben gehad is het is goed geweest. Het heeft een enorm hoog Benidorm gehalte maar dan in Azië.

We kunnen weer terug kijken op een prachtige reis en ons gaan verdiepen in Valencia. Hier gaan we vijf september naar toe voor acht dagen dus weer iets om naar uit te kijken.

We willen iedereen bedanken voor het meereizen en voor de comments die gegeven zijn op “waarbenjij.nu”. Super om te lezen. De verslagen zelf zijn bijna tweeduizend keer gelezen dus weet ik gelijk dat ze gewaardeerd worden. Till next time

Later
C & A
XX

• 27 Mei 2015 - 09:28

Ton En Hanneke:

geniet nog maar even en fijn dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad , maar ook weer fijn dat jullie terug komen hoor.
    ik hoop dat jullie een goede vlucht terug hebben.
    we zien elkaar binnenkort voor de rest van de fotos en verhalen(zullen er genoeg zijn) xxxx

• 27 Mei 2015 - 10:13

Suzanne:

Heb genoten van jullie verslag! Kom nu eerst maar lekker veilig naar Nederland. Goeie reis!

• 27 Mei 2015 - 13:42

Marlie En Etienne:

Goede terugreis en veilig weer thuis

We horen het wel

Groeten

• 27 Mei 2015 - 15:41

Deborah:

Wat vliegt de tijd toch war!!
    Ook deze foto's zeggen weer genoeg.
    Een hele fijne veilige goede reis terug en tot gauw.
    xxxxxx