Bijna thuis - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Andre & Cees - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Andre & Cees - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre & Cees

23 Mei 2015 | Indonesië, Seminyak

Het is vrijdagmorgen 22 Mei en het is weer zover. We zitten weer in een auto voor een tour over Bali tenminste een gedeelte daarvan. We zullen achtereenvolgens naar een Balinese dansvoorstelling gaan, dan de Olifant cave, de vulkaan en een watertempel. Nu is Bali niet zo heel groot en met hetgeen we vier jaar geleden al hebben gezien en vandaag blijft alleen het noorden en westen over maar dat is geen probleem omdat Cees dit ook al geregeld heeft met Buddi, dat is onze chauffeur. Maandag doen we dus de rest.

De voorstelling was erg mooi en vooral kleurrijk en dan naar de cave. Zoals overal mag je niet je knieën tonen en dus bij de kassa een sarong om. Moet zeggen dat die jurken me erg dik maken :-) Nee hoor grapje. Mijn buiktasje zit er nog onder…Ja echt hoor!! Dan door naar Ubud en ja hoor, we trappen er weer in. Voor we het weten staan we weer bij een atelier waar geschilderd word. Snel erdoorheen naar een koffieplantage waar ze koffie maken van de uitwerpselen van de Civetkat en op het moment de duurste koffie ter wereld. Er zitten een paar van die beestjes voor de show maar de uitwerpselen zijn van wilde katten. Het zijn trouwens niet eens katten maar meer een soort Opossums. Natuurlijk de koffie gedronken en hij was niet slecht maar vind de koffie thuis toch lekkerder.

Dan de vulkaan en hoewel het een mooi plaatje is word je gek van de verkopers. Begrijp best dat je een bestaan op moet bouwen en je waar wilt slijten maar je word echt constant aangesproken “he boss you want” en de rest kun je zelf invullen. Ze verkopen echt alles en ik verdenk ze er nog van dat als je zegt, doe mij maar drie onderbroeken, ze die binnen vijf minuten geregeld hebben.
Dan de watertemple (weer zo een jurk) en door naar de rijstvelden. Hier heeft Cees een nieuwe vriend op gedaan (zie foto) maar het is niets geworden. Hij vond hem te oud

Verder is het echt luieren, zwemmen, zonnen, eten, wandelen en foto’s maken dus kortom, we hebben niets aan ons leven. Nog maar drie volle dagen en dan is het feest echt voorbij

Later
C & A
XX

• 23 Mei 2015 - 20:05

Marlie En Etienne:

Die nieuwe vriend van Cees heeft wel smaak.

Maar hoe zit dat met Cees??

Hou jullie taai de laatste dagen.

groeten

Marlie en Etienne

• 24 Mei 2015 - 12:06

Ton En Hanneke:

jullie moeten altijd die jurken dragen staan jullie goed hoor.

• 25 Mei 2015 - 10:30

Anita:

Kei leuke foto's weer. Jullie zien er goed uit. Geniet er nog van. X

• 25 Mei 2015 - 13:07

Suzanne:

Genietze van de laatste momenten daar! Ik verheug me nu al op de uitgebreide fotoserie! x