Madame Tussauds - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Andre & Cees - WaarBenJij.nu Madame Tussauds - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Andre & Cees - WaarBenJij.nu

Madame Tussauds

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre & Cees

09 Juni 2014 | Thailand, Bangkok

Zondag 9 juni 2014

Vandaag is inderdaad rustig verlopen en hangen we de toerist uit en doen het hele pakket. We beginnen bij Siam center om te kijken of we nog wat leuks kunnen scoren maar dat lukt, op koffie en een taartje na, niet. Hier zit Madame Tussauds en we gaan naar binnen. Heel veel plezier gehad met foto’s maken en vooral de mensen die eromheen stonden hadden lol. En eindelijk een foto van mij in klederdracht (Suzanne ). Dan is het alweer tijd voor de lunch en dat worden noodels. Niet gelijk mijn favoriete eten maar best lekker en de stokjes is echt geen probleem meer.

Bij het kaartje van Madame Tussauds kon je ook gelijk een package deal doen voor Ocean ‘s world in het Paragon centrum en omdat buiten dreigde te gaan regenen hebben we dat ook maar gedaan hoewel we in Dubai al een Ocean ’s world hadden gezien en daar is alles het grootste, mooiste en duurste dus dit kon het daar niet bij halen hoewel ze het wel hadden geprobeerd.

Na Ocean ‘s world wat het al weer tijd voor een klein hapje en een wijntje (wat vliegt de tijd toch) en dat hebben we bij 1881 gedaan, heerlijk wat tapas en hoewel ik met een glaasje wit begon hadden we achteraf beter een fles kunnen nemen maar Cees dronk black label dus ik dacht, die krijg ik nooit alleen leeg!! We zaten er echt lekker dus de hapjes gingen bijna naadloos over in diner en toen we om 20:30 naar huis gingen zat de stemming er al goed in. Thuis douchen, omkleden en het nachtleven in.

Morgen is onze laatste dag in Bangkok en dan is het Goodbye Bangkok, hello Dubai. Ben benieuwd of dat ook zo leuk word. Voor het eten gedeelte hoeven we niet bang te zijn, dat zit daar goed.
Ik krijg net een reminder van Emirates en ze geven de temperatuur in Dubai….. 43 graden. Veel binnen activiteiten dus. Misschien toch een middagje snowboarden in de mall of the emirates??

C & A xx

  • 09 Juni 2014 - 09:14

    Suzanne:

    Haha Andre niet allern klederdracht maar ook een nieuw lichaam zie ik haha

  • 09 Juni 2014 - 09:16

    Suzanne :

    Ohhh nu ik goed kijk is dat gewoon die van jezelf, nou staat je goed dus :-)))) ik dacht dat het een bollywood body was!!!

  • 09 Juni 2014 - 11:58

    Miëtka :

    Wat ontzetten leuk, haha. Vooral Ome Cees bij Poetin, ha ha. Geniet nog lekker samen, dikke kus van ons...

  • 09 Juni 2014 - 12:15

    Helma:

    Geweldig die foto met Poetin

  • 09 Juni 2014 - 12:26

    Ton En Hanneke:

    Wat jullie toch allemaal mee maken, bij al die beroemdheden op bezoek en zonder een uitnodiging.
    een schitterende tijd maken jullie mee
    gr uit tilburg xxxxx

  • 10 Juni 2014 - 10:18

    Anita:

    OMG 43 graden. Hier is het ook snikheet maar da's niks vergeleken met Dubai. Binnen blijven lijkt me een strak plan. Geweldige foto's weer! Nog veel plezier en tot gauw want we missen jullie ( Leo en Jolanda waren hier gisteren nog ) en ik heb heel groot nieuws dus kom maar gauw langs als jullie weer thuis zijn!!!X

  • 12 Juni 2014 - 22:46

    Annika:

    hahaha staat je goed hoor andre, die klederdracht!! leuke fotos!
    Ik ben nu een weekje in NY, maar moet wel een paar dagen werken (ook niet erg) en over 2 weken ga ik op vakantie naar Maleisie!! Leuk om jullie verhalen te lezen, kom ik al een beetje in de vakantie stemming :-). Veel plezier in Dubai!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andre & Cees

Actief sinds 28 Mei 2009
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 65542

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2017 - 21 September 2017

Japan is een feit.

05 Mei 2016 - 26 Mei 2016

Marokko

25 April 2015 - 28 Mei 2015

Sri Lanka, Singapore en Bali

06 September 2014 - 14 September 2014

Weekje Barcelona

03 Mei 2014 - 17 Juni 2014

Eindelijk China, Tibet en meer

01 Juni 2013 - 28 Juni 2013

Zuid-India & Dubai

03 Juni 2012 - 23 Juni 2012

China & Tibet

19 Juni 2011 - 07 Juli 2011

Maleisie & Singapore 2011

06 Juni 2010 - 26 Juni 2010

Indonesie en Kuala Lumpur 2010

17 Januari 2010 - 22 Januari 2010

Istanbul

05 September 2009 - 07 September 2009

Bij David op de koffie

06 Juni 2009 - 29 Juni 2009

Noord India en Nepal

Landen bezocht: