Regen, regen en nog eens regen - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Andre & Cees - WaarBenJij.nu Regen, regen en nog eens regen - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Andre & Cees - WaarBenJij.nu

Regen, regen en nog eens regen

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre & Cees

08 Juni 2010 | Indonesië, Bandung

dinsdag 8 juni 2010

Wat een mooie rit had moeten worden vandaag naar Bandung is compleet in het water gevallen. Toen we vanmorgen opstonden was het droog maar zwaar bewolkt en tegen de tijd dat we uit Jakarta vertrokken regende het al. We gingen eerst langs de botanische tuinen maar daar zijn we niet uitgestapt omdat het zo regende. We zijn er met de auto doorheen gereden maar dat is toch anders. Dit rit ging langs theeplantages waar we, als het mooi weer geweest was, zonder twijfel schitterende foto’s hadden kunnen maken maar helaas was het donker en mistig en kon je niet meer zien dan een meter of tweehonderd. Voor de lunch zijn we onderweg gestopt. Na aankomst in het hotel in Bandung hebben we even een dutje gedaan en om 20:00 afgesproken met Gust die ons naar een leuk restaurant zou brengen. Dit ging niet helemaal goed omdat hij het niet kon vinden. Ik had er al niet zo een goed gevoel bij want waarom zou je drie kwartier rijden voor een restaurant terwijl als je uit het hotel stapt je nek breekt over de restaurantjes? Uiteindelijk toch gevonden maar toch niet gaan eten omdat het Japanse stijl was dus op je knieën voor een tafeltje en het was open met alleen een dak en het is toch echt fris. Toen heeft hij ons naar het Savoy gebracht en daar gegeten. Was niet echt bijzonder maar ja het was eten.

Morgen gaan we een tour doen waar we bij de warm water bronnen komen. Je kan daar ook zwemmen en als het zo blijft is het wel lekker om in het warme water te liggen maar het zou fijn zijn als het morgen droog is.

Duimen maar.

• 08 Juni 2010 - 16:44

Annika:

Hey C&A,

Balen dat het zo'n slecht weer is. Hier is het ook slecht weer dus dan kun je toch beter daar zijn! Ik hoop voor jullie dat de zon morgen schijnt! Fijne reis!

Annika

• 08 Juni 2010 - 20:47

Anita:

Hoi C & A,

Wat jammer dat het niet echt meezit tot nu toe. Maar troost je: het droge seizoen begint in juni dus het zal wel snel over zijn met de regen. Zal duimen voor jullie!
    XXX

• 08 Juni 2010 - 21:01

René:

hoi,

jammer van 't slechte weer.
    Maar na regen komt altijd weer zonneschijn :-)
    Ik hoop 't voor jullie.

Groetjes.

• 09 Juni 2010 - 06:48

Ton En Hanneke:

jammer van de vele regen,maar het zal toch wel een keertje ophouden.
    we hopen dat jullie ondanks dat een fijne tijd hebben