Allahabad - Reisverslag uit Allahabad, India van Andre & Cees - WaarBenJij.nu Allahabad - Reisverslag uit Allahabad, India van Andre & Cees - WaarBenJij.nu

Allahabad

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre & Cees

16 Juni 2009 | India, Allahabad

Hallo,

Vandaag aangekomen in Allahabad. Een rit van ongeveer 6 uur vanuit Khajuraho over een wel heel slechte weg. Het hotel hier is niet zo goed als dat we de laatste dagen gewend zijn maar het voldoet. We zijn vanmiddag nog even de stad ingelopen en deze keer viel het wel op dat India (in ieder geval dit gedeelte) behoorlijk vies is. Het stinkt, overal ligt afval, en het wemelt er van de vliegen. Dus niet zo heel lang gelopen. Als het aan Cees had gelegen wel omdat hij dit soort dingen "leuk" vindt?!?!? Ben benieuwd wat hij in zijn vorige leven geweest is. Terug in het hotel een dutje gedaan en gaan eten.

Gisteren hebben we in Khajuraho de safari nog gedaan. Het park is een 65 Km2 groot reservaat waar oa ook tijgers leven. In zo'n park is de kans dat je die ziet natuurlijk nihil. Wel hebben we allerlei andere dieren gezien en het park was erg mooi. Zeker de rust viel op na de hectiek van het getoeter overal in India en zeker het feit dat wij de enige waren in het hele park. Dit stond op het punt van dicht gaan ivm de naderen moesson maar wij konden er nog wel in. Een uur of 3 rondgereden in een open jeepje en nog een prachtige zonsondergang meegemaakt aan de rivier.

Morgen gaat de reis verder naar Varanasi. DE plaats aan de Ganges. We verheugen ons hier wel op dus hopen dat het is wat we ervan verwachten.

Dit was het weer voor vandaag.
Groetjes
C & A

• 16 Juni 2009 - 19:30

Annika :

Hey Cees & Andre,

klinkt allemaal super! Krijg helemaal zin in vakantie van al die verhalen! Suzanne is in Spanje, dus een beetje saai hier..

Heel veel plezier nog en trek maar dichte schoenen aan in Varanasi met al die koeien daar ;-).

x Annika (en vast ook van Suzanne)