Kort bericht - Reisverslag uit Agra, India van Andre & Cees - WaarBenJij.nu Kort bericht - Reisverslag uit Agra, India van Andre & Cees - WaarBenJij.nu

Kort bericht

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre & Cees

13 Juni 2009 | India, Agra

Hallo Luitjes,

Even een snel berichtje. We zijn vanmorgen om 05:00 opgestaan dus nu in de avond behoorlijk moe. Het was het echter wel waard. De Taj Mahal is werkelijk prachtig en ondanks dat we er genoeg fotos van hadden gezien is het in het echt toch even wat anders. Het grote voordeel van de vroege uren was de zonsopgang en het was nog niet zo druk. Ik had voor we gingen gezegt dat ik een foto van de Taj Mahal wilde zonder mensen en dat is door het tijdstip bijna gelukt. Daarna ontbeten en om 10:00 al weer weg voor het Rode Fort van Agra. Ook erg mooi. (gebouwd door dezelfde man die de Taj Mahal heeft laten bouwen)Daarna "free time".
Morgenochtend met de trein naar de volgende plaats (kan zo gauw niet op de naam komen) dus weer om 06:30 op. (Inderdaad lekker, dat uitslapen op vakantie ;-)

Tot zover
Groetjes
C & A

• 13 Juni 2009 - 19:50

Marc En Miëtka:

Hallo vakantiegangers! Ik waan me bijna zelf met vakantie als ik dit zo lees. Leuk hoor, en heel fijn dat jullie het zo goed maken. Was wel saai hoor Ome Cees, afgelopen donderdag zonder u. Niemand om lekker mee te roddelen, ha ha.... Maar gelukkig was het erg druk en hebben we alle daghappen verkocht. Ik had rendang gemaakt met indische boontjes en rijst, ze vonden het heerlijk. Vandaag een erg drukke dag gehad, het was prachtig weer hier en nu lekker weekend. Morgen gaan we met Feline naar de kinderboerderij, die is 's middags open en dat vindt ze prachtig. "Ook leuk", hoor ik jullie denken, valt natuurlijk helemaal in het niets bij wat jullie allemaal zien, maar goed, wij doen het voorlopig hier nog maar even mee, ha ha. Nou, geniet er lekker van en ik laat snel weer iets horen, kus van ons...

• 13 Juni 2009 - 23:10

René:

Hi guys,

Zo te lezen hebben jullie 't wel naar je zin.
    Alleen de tijden dat jullie je bed uit moeten......
    Ik zou wel weten wat ik zou doen als ik jullie was en weer thuis kom......UITSLAPEN !!!!!!
    O ja, en de volgende keer moet eens proberen een foto te nemen van mensen zonder Taj Mahal erop, dat is veel makkelijker en hoef je ook zo vroeg je nest niet voor uit ;-)

Have fun,
    Groetjes.

• 14 Juni 2009 - 11:03

Leo:

ha luitjes je snapt wel dat jol dit typt want anders heb je mijn bericht pas als jullie terug zijn nou bij jullie thuis is alles oke heb nog geen biertje op maar dat zal vast nog gebeuren leuk om te lezen hoe het gaat met jullie alleen denk ik dat je wel vermoeid raakt maar ja dan heb je wel wat gezien!!! nou verder nog een fijne vakantie en tot gauw.

• 14 Juni 2009 - 13:09

Marijke & Frits:

Hallo Jongens,
    We volgen jullie op de voet. Erg indukwekkend al die verhalen. Je zult wel helemaal kapot zijn na zo'n dag vol nieuwe indrukken.
    Groetjes en tot mails!

Marijke & Frits.
    PS
    Groetjes ook van Iense, die dit weekend bij ons logeert

• 14 Juni 2009 - 13:09

Marijke & Frits:

Hallo Jongens,
    We volgen jullie op de voet. Erg indrukwekkend al die verhalen. Je zult wel helemaal kapot zijn na zo'n dag vol nieuwe indrukken.
    Groetjes en tot mails!

Marijke & Frits.
    PS
    Groetjes ook van Iense, die dit weekend bij ons logeert

• 14 Juni 2009 - 19:04

Helma En Ton:

Hoi Andre en Cees,

Ik zie jullie al helemaal zitten in of op de trein tussen de geiten, kippen bagage en mensen.
    Zal wel een ander ritje zijn dan de dagelijkse rit die Cees naar Den Bosch maakt. Ben benieuwd naar de foto's van alles wat jullie hebben gezien. Heel leuk om te zien waar jullie zijn en wat jullie doen.
    Wacht weer op het volgende verslagje.

Groetjes Helma